Πίσω

Πως αλλάζω τις λεπτομέρειες της πιστωτικής μου κάρτας στην ανανέωση συνδρομής που γίνεται αυτόματα;

Ο ιδανικός τρόπος για να αλλάξετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας για αυτόματη ανανέωση είναι στα Plimus / Bluesnap – τα συστήματα παροχής επεξεργασίας πληρωμών μας. Όταν έχετε αγοράσει συνδρομή σας, θα λάβετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα από Plimus / Bluesnap με ένα όνομα χρήστη (δεν είναι το ίδιο με τη σύνδεσή σας στο MyHeritage – το όνομα χρήστη Plimus / Bluesnap είναι μια μακρά σειρά αριθμών).

Βρείτε το όνομα χρήστη και ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να ενημερώσετε τα στοιχεία της κάρτας σας:

1. Βρείτε το όνομα χρήστη σας στο Plimus / Bluesnap από το ηλεκτρονικό μήνυμα που στάλθηκε σε σας όταν πληρώσατε για πρώτη φορά τη συνδρομή σας

2. Επαναφέρεται τον Plimus / Bluesnap κωδικό σας καταχωρώντας το email σας και το Plimus όνομα χρήστη σε αυτήν τη σελίδα https://secure.plimus.com/jsp/forgot_password.jsp?designId=1

3. Συνδεθείτε στο Plimus/Bluesnap μέσα από αυτή την σελίδα – https://secure.plimus.com/jsp/account_login.jsp

4. Πηγαίντε στο Ο Λογαριασμός μου και κάντε κλικ “Αλλαγή” στην στήλη μεθόδου πληρωμής (τέρμα δεξιά) στην ενεργή συνδρομή του MyHeritage

5. Αποθηκεύστε τις αλλαγές που κάνατε

Κατηγορίες: Προγράμματα συνδρομής
Επίσης διαθέσιμα στο: