Yakir LasryΑντιπρόεδρος Πελατειακών Σχέσεων
background
Previous page Next page
Beginning of quote:Λατρεύω τους παθιασμένους πελάτες. Μερικοί από τους καλύτερους πρεσβευτές μας είναι άνθρωποι που ήταν απογοητευμένοι μέχρι που τους βοηθήσαμε τόσο πολύ που έγιναν οι κορυφαίοι θαυμαστές μας. End of quote.
Ο Yakir διαχειρίζεται όλες τις δραστηριότητες που αντιμετωπίζουν οι πελάτες στο MyHeritage, οι οποίες περιλαμβάνουν πωλήσεις και υποστήριξη πελατών.

Μαζί με ένα ισχυρό θεμέλιο στις πωλήσεις, ο Yakir φέρνει μια αίσθηση εφευρετικότητας στο MyHeritage, αποφεύγοντας φράσεις όπως «βιομηχανικό πρότυπο» και προτιμώντας αντ 'αυτού να ανακαλύπτει εκ νέου συστήματα προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες την καλύτερη εμπειρία.

Ξεκίνησε στις πωλήσεις στη Memo Global, ανεβαίνοντας γρήγορα σε δοκιμές και έρευνα νέων αγορών και μεθοδολογιών, και τελικά πρωτοστάτησε στη δημιουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου για την προώθηση ενός νέου προϊόντος.

Το 2010, ο Yakir εντάχθηκε στο MyHeritage και έχτισε μόνος του το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας. Η υψηλή του απόδοση οδήγησε στην προαγωγή του ως επικεφαλής του τμήματος υποστήριξης πελατών, όπου ήταν υπεύθυνος για τη σημαντική βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και την ανάπτυξη διαδικασιών και υλικών για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη. Χάρη στις προσπάθειες του Yakir, το MyHeritage απολαμβάνει μια αστρική φήμη μεταξύ μιας διευρυνόμενης βάσης εκατομμυρίων ικανοποιημένων χρηστών.

Ο Yakir είναι κάτοχος πτυχίων BBA και LLB από το Διεπιστημονικό Κέντρο Herzliya και όταν δεν εργάζεται, συνήθως τον βρίσκετε να αναζητά συγκινήσεις στο παγοδρόμιο του χόκεϊ επί πάγου ή στο ρινγκ της πυγμαχίας, ως παίκτης σταρ στην ποδοσφαιρική ομάδα MyHeritage ή ακόμα και στο BASE να πηδά. από γκρεμούς.